Módosítva: 2020. 08. 14. Önkormányzati tájékoztató
Nadap Község Önkormányzatának Képviselő Testülete október 27-én megalakult és november 17-én megválasztotta a pénzügyi bizottságot.
Müllerné Csite Éva beosztott óvónő 2014. november 14-én közös megegyezéssel elhagyta óvodánkat. A státusz betöltésére a törvényi előírásoknak megfelelően pályázatot írtunk ki. Az új beosztott óvónő munkába állásáig Antal Pálné nyugalmazott korábbi vezetőnő látja el a helyettesítést.
A Képviselő Testület megalkotta a szociális tűzifa igénylésről szóló rendeletét, a szükséges tudnivalókat külön cikk tartalmazza.
A Képviselő Testület döntött a téli hóeltakarítási munkáról és síkosság mentesítésről. Mint a korábbi években is a VHG nonprofit kft. fogja végezni az önkormányzati útfelületeken.
A Haladás út, mint az országos hálózat részének tisztítása a kezelő, Magyar Közút Kft. feladata.
A közterületi járdákat az intézmények megközelíthetősége érdekében közmunkásaink takarítják.
A MAGÁN INGATLANOK ELŐTTI JÁRDA, VAGY ENNEK HIÁNYÁBAN AZ ÚTTEST SZÉLÉN 1 MÉTER SZÉLES SÁV TAKARÍTÁSA AZ INGATLAN TULAJDONOSÁNAK FELADATA.
Tájékoztatom a község lakosságát az Önkormányzat és a Közös Hivatal év végi munkarendjéről:
A nadapi hivatal 2014. december 19-től 2015. január 5-ig nem tart ügyfélfogadást. Sürgős esetben a kápolnásnyéki közös hivatal ügyeletén lehet halaszthatatlan ügyet intézni.
Wagner Péter
polgármester
Vissza a főoldalra
|